Skip to main content

Mangfold

Mange har en høy terskel for benytte seg av friluftslivet fordi man tror at man må være en "friskus" eller ha dyrt utstyr. DNT har et tilbud for alle og består av medlemmer fra alle ulike samfunnsgrupper.
Dato
Mai - September 2018
Leveranser
Konsept,
Manus,
Foto,
Etterarbeid,
Design,
Annonser

1.2 MILLIONER VISNINGER

Ekte innhold engasjerer, og kampanjen hadde totelat over 1,2 millioner visninger

700,000

Så mer enn halvparten av filmene, til tross for at filmene var var over et minutt lange

2000 NYE MEDLEMMER

Kampanjen bidro til stor veskt av nye medlemmer for tursitforeningen

Resultater

Over en 1,2 millioner views. Mest oppsiktsvekkende er at over 50% av visningene var på over halvparten av filmene. Filmene er på over 1 minutt lange og viser at med engasjerende innhold kan man få oppmerksomheten til målgruppen i sosiale medier.

Dette året vi fikk DNT medlemsrekord, til tross for at året før denne kampanjen var deres jubileumsår. Over 2000 nye medlemmer / fornyelse av medlemskap kunne spores til bruker som har sett filmene.